Velkommen

Kampala, Uganda
En blog om at få mor, far og treårig søn til at passe ind i Uganda. Følg med i vores hverdag, med alt hvad den må indeholde, og del oplevelser, glæder og udfordringer med os.

Oldschool wordfeud for the win!

Vi spiller ikke worfeud. For vi er ikke smarte med smartphones. Men inspireret af hende her (og også lidt resten af Danmark) har vi fundet scrabblespillet frem og er nu på "Oldschool-wordfeud-holdet"


Det var skidehyggeligt at fredags-sofa-hygge med virkelig åndsvage ord og sammensætninger, slik, musik og stearinlys. Meget hyggerligere end at sidde og stirre ned i en telefon.
Ihvert fald indtil jeg får min egen smartphone.

2 kommentarer:

  1. Jøsses (som de unge og hippe siger) det ser da VIRKELIG old school ud! Jeg har også et Scrabblespil, men det ser altså lidt sejere ud ;) Jeg GLÆDER mig til at spille med dig. Kom så hjem. Nu.

    SvarSlet